באמת שזה ממש גורם לי לבכות אני ממש מקווה שהיא תראה את זה אני לא יכתוב את השם כי ככה ימחקו לי את השאלה
ש איזה מישהו שהוא כתב שהוא דיבר עם מישהי אחת והיא שאלה אותו כאילו איך היא יכולה להתאבד ושזה לא יכאב משהו כזה וממש קשה לי עם הסיטואציה הזאת כי לפני בערך חודשיים רבתי ריב גדול עם ההורים שלי וכבר לא היה לי כח לחיות כתבתי באיזה שאלה אחת שאין לי כח לחיים האלו ואני רוצה להתאבד הזמינו לי משטרה הביתה ואז השוטרת באה אלי ודיברה איתי ואז היא גרמה לי להבין שזה לא פיתרון מתי שקשה לך אי אפשר פשוט למות זה לא יעזור עוד לא חיית את החיים שלך והיא גרמה לי לחשוב על זה על כמה שזה מעשה טיפשי מודה שזה היה טראומה מאוד גדולה בחיי באמת שקשה לי עם זה שמישהי רוצה לעשות את זה (להתאבד) אני ממש מקווה שהכל יהיה בסדר איתך זה ממש מלחיץ אותי העובדה הזאת אם רת רוצה עזרה או משהו תכתבי לי פה משהו ואני ינסה לעזור לך :)