11 תשובות
כי הן רוצות שבנים יגידו לחברים שלהם שהן כוסיות
או שזו הדרך שהן אוהבות להתלבש.
או באמת כמו שאמרו כדי לקבל תשומת לב. ככה או ככה זה מגעיל בעיניי, אחרי זה מתפלאים למה אונסים אותן (תקטלו אותי על המשפט הזה אני רוצה לראות.)
כי מועדון זה מקום לרקוד ומקום למצוא סטוצים וזה כזה מסיבתי
ובגדים חשופים מתאימים למסיבה
חחח מה אכפת לך בכלל?
לכל אחת יש סיבה אחרת.
וכן , כי בא להם או אוהבות את הגוף שלהם או חושבות שזה מחמיא או רוצות יחס מבנים או חושבות שזה מחמיא , כל אחת והסיבה שלה.
מתי אנשים יתחילו להתעסק בחיים שלהם? מה מפריע לך?
פנינהה
יש משהו במה שאת אומרת
אני לא חושבת שבנות צריכות להיאנס כי הן לובשות קצר
אבל יש בגדים שהם נורא מיניים, וצורת התנהגות שהיא נורא מסויימת
כשאני לובשת שורט חצי תחת, אני מוכנה מראש לכל המבטים שיתקעו בי, ככה גם כשאני לובשת מחשוף
ואזאני אדע להיזהר פי שניים מאונס כי עובדתית, אונס שהוא לא אונס על ידי אדם קרוב או חבר (שאז אין קשר לבגדים) אז ברור שמי שהולכת בצורה מסויימת ברחוב תמשוך יותא תשומת לב מאחרות שלבושות אחרת
^ יש פה תשובות ממש מפגרות
אם היא הולכת עם שורט חצי תחת סבבה היא מושכת מבטים במקרה הטוב, אבל מפה ועד לאנוס אותה?
זה נוראי שבנות חושבות ככה.
כי בא להן מה אכפת לך בן של זונה
מחריד בעיניי מה שאמרת על אונס. אונס הוא אף פעם לא אשמת הקורבן. אף. פעם.
גברים הם לא כלבים חסרי שליטה ומעצורים. לחשוב שהם לא אחראים למעשים שלהם "בגלל בגד מסוים" זה מטומטם.
אני מתלבשת כמו "פרוצה" כי אני אוהבת את איך שזה נראה לי ואני מרגישה טוב עם עצמי, ולא כדי שבנים יתחילו איתו. לא מבינה את הטענה הזו כי כולם כבר יודעים שיש בבונים במועדון שמתחילים עם כל דבר שזז, ככה שהלבוש שלי לא ממש משנה.
ולמה "כי בא להן" זה לא תשובה אמתית? זה הגוף שלהן. זכותן להתלבש כרצונן
אני לא אומרת שזה אשמת הבנות
זה לגמריי אשמת הבנים
התכוונתי לומר שיש בגדים שהסיכון בהם יותר גבוה, עובדתית
אני לא אומרת שבנות לא צריכות ללבוש אותם כדי לא להיאנס, אני לא אומרת שבנות שלובשות אותן *אמורות* לפחד מזה
אני אומרת שלצערי, לפי המציאות של היום , ללכת עם בגדים קצרים מושך תשומת לב מה לעשות
הלוואי וזה היה אחרת
כשאני לובשת בגד חשוף אני יודעת שיש יותר סיכוי שיטרידו אותי
זה לא צריך להיות ככה אבל זה מה שקורה בפועל
בתור גבר אין לי מושג למה זה נעשה אבל כנראה זה יעבור בעתיד