7 תשובות
כי ככה אלוהים החליט כפרה
אנונימי
כי זה השם שההורים שלהן נתנו להן?
בחיים לא הייתה לי מורה בשם מיכל, מה תגיד על זה?
אולי בלימודי ההוראה אחד מהתנאים זה שיקראו לך מיכל?
לי היו בבית ספר רק אחת שקראו לה מיכל... לא לכולם קוראים ככה
למחנכת שלי קוראים מיכל , כנ"ל לגבי 4 מורות אחרות בבית ספר שלי וגם השם שלי ;)
לא הכרתי אף מורה בשם מיכל