5 תשובות
כן גם ליי זה מחרפן
שואל השאלה:
מזל חשבתי שיש לי וירוס בטלפון
מזל חשבתי שיש לי וירוס בטלפון
אנונימי
לא אין לי
יש לי ad block בטח בגלל זה אין לי
וואח גם לי זה כלכך מרגיז.... טוב לדעת שאני לא היחידה
באותו הנושא: