9 תשובות
אני מעדיף בובו
מה אנחנו פה באמריקה
מה אנחנו פה באמריקה
כן
יאפ
לא אם כבר אני אקרא לבת זוג שלי בובו
כן, אני קוראת לו בב כי זה יותר מצחיק
לא.
אני אוהבת ואני קוראת לו גם לפעמים ככה
הוא פחות קורא לי ככה
הוא פחות קורא לי ככה
להיקרא בייב נשמע נחמד
כן, פעם חשבתי שזה קיטשי אבל כשהיא קוראת לי בייב או בייבי הלב שלי קופץ
באותו הנושא: