11 תשובות
זה לא נורא, גם ככה אין דבר כזה חברות אמיתיות
לא נורא
די נורא.. כל בן אדם צריך חברים בחיים
זה לא נורא
מה נורא בזה? לא כתוב בשום מקום שחייבים להיות לך חברים, וחוץ מזה אם את ואחותך בקשר טוב וחברי אז אולי זה מספיק
זה נשמע מושלם
זה לא כזה נורא אבל לטובתך עדיף לך לנסות להכיר חברות שתוכלי לדבר ולהיפגש איתן
זה בכלל לא נורא זה הכי כיף שיש
הכי כיף
את שאלת שאלה ומי שמגרה שזה נורא אז לא עשית פרח ורק אלה אמרו שזה לא נורא עשית פרח
לדעתי זה לא נורא כי אחות זה לכל החיים וחברות יכולות להיות צבועות לפגוע..
לדעתי זה לא נורא כי אחות זה לכל החיים וחברות יכולות להיות צבועות לפגוע..
אחים הם החברים הכי טובים. והם נשארים איתך לכול החיים
באותו הנושא: