4 תשובות
לגבי איזו סיטואציה?
שואל השאלה:
כדי לא ללכת לבית ספר
(אני בפנימייה)
כדי לא ללכת לבית ספר
(אני בפנימייה)
אנונימי
תשים מלא בגדים ותעשה ספורט עד שתתחמם
ואז שימדדו חום יראו איזה חום יש לך
עשיתי פעם
ואז שימדדו חום יראו איזה חום יש לך
עשיתי פעם
שאתה לא מרגיש טוב שהקאת ושילשלת
באותו הנושא: