6 תשובות
מתיש
אלא אם כן זה החממה או איי קרלי ואז בלופים אני שומעת את השיר פתיחה
קצת הרבה, כי עם הזמן אנשים רוצים לראות את הפרק ונמאס להם לחכות דקה שלמה.
אם זה יותר מ10 שניות אני מדלג
בכל סדרה שאני רואה שיש בה פתיח זה נמצא על דקה וחצי.
זה די סבבה אבל להפעמים אין כח אז מדלגים ולהפעמים לא כזה אכפת אז מחכים..
זה די סבבה אבל להפעמים אין כח אז מדלגים ולהפעמים לא כזה אכפת אז מחכים..
תנסה לקצר ל-35 שניות בערך