2 תשובות
ההורים שלי עדיין לא מאמינים לי ויש לי דיכאון בגיל 9 ואני בת 15 אז אני מבינה אותך ולא אבחנו אותי.. לא כלום.
תסלחי להם בזה שבסופו של דבר הם לקחו אותך לטיפול
אנונימית
להבין שהם הדבר היחיד שבאמת חשוב בעולם הזה..