9 תשובות
לא, נראה לי סתם בזבוז כסף, ממילא מעלים את זה ליוטיוב למי שרוצה לצפות
לא
?
רק זה מה שחסר לי
אני לא הולך לפסטיגל כבר שנים
לצערי
אמא שלי קנתה כרטיסים אבל יכול להיות שחברה של אחותי תלך איתן
לא אין לי למה
כבר 5 שנים אני לא הולכת