6 תשובות
שם יפה
שם יפה
אי אפשר לתאר לפי שם
אנונימי
אני אוהבת את השם
אני מכירה בנות בשם הזה, הן בנות 8 - 9
ולפי מה שראיתי הן שובבות
אני מכירה בנות בשם הזה, הן בנות 8 - 9
ולפי מה שראיתי הן שובבות
ממש אוהבת את השם הזה
אי אפשר לתאר בן אדם לפי השם
אי אפשר לתאר בן אדם לפי השם
מזעזע השם
באותו הנושא: