29 תשובות
לא
אני ממש ביישנית אז לפחות אני לא אהיה לבד פה
זה ממש חמוד שמישהו ביישן
לא
לא, זה ממש מתוק ^_^
מעלה
אנונימית
להפך.
שואל השאלה:
איזה חמודות אני מת
אנונימי
זה רק מעלה כי הוא ביישן וזה ממש חמוד למישהו שהוא ביישן ואני גם ממש ביישנית אז בסדר
אתה נשמע ממש חמודד
שואל השאלה:
בפרטי? זאת בעיהה
אני ביישן :( ^^
אנונימי
יואוו אתה נשמע ממש חמודד תדבר איתיי
גם אני ביישנית מאוד יותר ממך
שואל השאלה:
וואלהה
צמד ביישנים התאחדו
אנונימי
בוא נתאחד וככה לא נהיה ביישנים
חחח דבר איתיי
היי גם אני טיפה ביישנית תדברו גם איתי :((
כולם מוזמנים לדבר איתי אפילו ביישנים
שואל השאלה:
הימנית בתמונה את חמודית
אנונימי
שלח לי הודעהה
לא מוריד חח מעדיפה מישהו שהוא טיפה ביישן כי זה יותר מתאים לאישיות שלי