7 תשובות
כדי שהקיבה לא תהיה ריקה והכדור ימשיך האלה אז צריך לאכול כדי שיוכל להתפרק כדי להשפיע (תודה לגוגל)
אני חושב שההשפעה שלו רבה יותר, לא בטוח...
זה דחוף? אני יכול לשאול את אמא שלי, היא עוסקת בזה.
זה דחוף? אני יכול לשאול את אמא שלי, היא עוסקת בזה.
שמעי, תמיד עדיף לקחת כדור על בטן מלאה. לא יקרה לך כלום כמובן...אבל סתם תרגישי עייפות וכאבי ראש ..
זה פשוט לא טוב לקיבה אני לא חושבת שמפעם אחת יקרה כזה משהו אבל אולי הכדור פחות ישפיע.
שואל השאלה:
זה די דחוף כי אני חייבת לקחת כבר אבל אני לא רוצה לאכול..
זה די דחוף כי אני חייבת לקחת כבר אבל אני לא רוצה לאכול..
אנונימית
תאכלי אולי משהו קטן לפחות .
,עוגיה?
,עוגיה?
שואל השאלה:
לא רוצה כלום
לא רוצה כלום
אנונימית