11 תשובות
תאומים לידיעתך הם באותו הבטן באותו שמן של ההפריה, אז לא
כן אבל זה מקרים ממש נדירים
לא הגיוני.
אחרת הם לא תאומים
לא יכול להיות
אנונימי
נראלי יש סיכוי כי זה נשמע איכשהו הגיוני אבל לא נראלי זה קורה הרבה בטח מקרים נדירים
מקסימום ממש דומים אבל לא אחים תאומים המטען הגנטי לא יהיה. זהה