6 תשובות
בזבוז
א לא אהבתי.
ב לדעתי זה סתם בזבוז אבל אם את אוהבת את זה ורוצה אז אין שום דבר שישנה את זה
ב לדעתי זה סתם בזבוז אבל אם את אוהבת את זה ורוצה אז אין שום דבר שישנה את זה
30 שקל?? תקני את זה באלי אקספרס בחמש שקל
כן זה די חמוד אבל בזבוז.
באלי אקספרס/איביי תמצאי את זה בכמה שקלים בודדים או בסטוקים
באלי אקספרס/איביי תמצאי את זה בכמה שקלים בודדים או בסטוקים
סתם בזבוז
זה חמוד אבל בזבוז
באותו הנושא: