6 תשובות
בזבוז
א לא אהבתי.
ב לדעתי זה סתם בזבוז אבל אם את אוהבת את זה ורוצה אז אין שום דבר שישנה את זה
30 שקל?? תקני את זה באלי אקספרס בחמש שקל
כן זה די חמוד אבל בזבוז.
באלי אקספרס/איביי תמצאי את זה בכמה שקלים בודדים או בסטוקים
זה חמוד אבל בזבוז