אני מעריצה של מאק מילר (ז"ל) והיא מעריצה של פרדי מרקורי (ז"ל) כשאני בוכה על מאק היא אומרת לי שאני סתומה ושאני לא צריכה לבכות,כשהיא בוכה על פרדי הכל טוב. שאמרתי לה שהיא צריכה להבין אותי שאני בוכה גם על בן אדם שאני אוהבת היא אמרה לי שלא כי פרדי מת מאיידס ומאק ממנת יתר. הגיוני שאני עצבנית?זה גם כל כך פוגע בי כי לא משנה איך הוא מת,זה עדיין אותו כאב. סליחה על החפירה..