11 תשובות
חחח זה בכלל לא נכון
בנים יותר קרים, אם כבר
בנים יותר קרים, אם כבר
אנונימי
בכללי בנים יותר קרים
אבל תלוי בבן אדם
אבל תלוי בבן אדם
כי הם תמיד או לפני מחזור או בזמן מחזור או אחרי מחזור
אל תכליל, יש בנות שכן ויש בנות שלא. אני בן ואני בן אדם מאוד חם ואני דווקא חושב שבדרך כלל בנים יותר קרים מבנות.
כי ככה אנחנו אבל לא כולן. ויש מלא בנות חברותיות ונחמדות.
יש גם בנים כאלה.
יש גם בנים כאלה.
אנונימית
זה תלוי בבן אדם לא במין שלו
למה בנים תמיד מכלילים?
אנונימית
זו שיטה שפיתחנו עם השנים
לפעמים מסיבה ראויה ולפעמים מהחשד לדחייה,אין בזה משהו שמשקף תמיד את האמת,אם בחורה בחרה לתקוף מישהו כמובן זה מצב שנהיה יותר חריג.
לפעמים מסיבה ראויה ולפעמים מהחשד לדחייה,אין בזה משהו שמשקף תמיד את האמת,אם בחורה בחרה לתקוף מישהו כמובן זה מצב שנהיה יותר חריג.
ובהשוואה לשאלה המכלילה שלך
כי רק ככה אתם מבינים.
כי רק ככה אתם מבינים.
אנונימית את שואלת למה בנים תמיד מכלילים ואת מכלילה בעצמך -.-
עוד פעם לא כל הבנות וכל הבנים קרים, זה עניין של אופי לא של מגדר.
עוד פעם לא כל הבנות וכל הבנים קרים, זה עניין של אופי לא של מגדר.
לא הבנת שהתגובה שלי הייתה אירונית -.-
אנונימית
באותו הנושא: