6 תשובות
לא הכול זה חרטא מטעים את הצרכן
שקט
אנונימי
סתם מעפן
אני ממש אהבתי
ניצלתי אותו כמו שצריך;)
גועל נפש
כאלו חיות אדם בקניון אחד
אני עבוד מקסימום עוד יום עבודה מאשר לקנות במצבי כשכל ישראל שם
באסה
רציתי לקנות כמה מגזינים אבל משלוח לארץ זה 40 דולר :'''')