5 תשובות
זה לא רוב, וגם אם כן, מה רע בזה?
בכלליות כי הם משעוממים ומפחדים להביע את הדעה שלהם בפומבי אז מתחבאים מאחורי מסך .
מה הבעיה ברק ביבי? המה אתה מוכיח שמאלני ומתחבא אחרי אנונימי חח
ניאו נאצית? אם ככה אתה קורה לזה אז שוב כנראה שכן
דיי להתנשאות ולדבר כמו לאדעת מה
באותו הנושא: