3 תשובות
יש לדלתא חזיות מעולות באיזה 60 שקל נראלי שזה עלה לי
דלתא זה יותר יקר מh&o
מכיוון שציינת שהאיכות לא משנה אז h&o
למרות שדלתא זה יותר איכותי
מכיוון שציינת שהאיכות לא משנה אז h&o
למרות שדלתא זה יותר איכותי
תקני באורבניקה אם את מחפשת זול, זה עולה שם 30
באותו הנושא: