4 תשובות
אם היא חברה טובה שלך היא צריכה להאמין שאת לא עשית משהו בכוונה ושאכפת לך ממנה אבל זה הגיוני שהיא טיפה תכעס מתוך קנאה
שואל השאלה:
^לא זרמתי איתו
^לא זרמתי איתו
אנונימית
קודם כל לספר לה!
תקחי בחשבון שהיא הולכת לריב איתך
אבל אל תוותרי ותרגיע אחריה בלי סוף עד שהיא תסלח לך
זה נשמע מפגר אבל זה נכוו
תיהי כנה איתה
ותבהירי לה שאת לא זרמת איתו ושלא יקרה בחיים מצב שתהיו ביחד!!
הכל היה בסדר
תקחי בחשבון שהיא הולכת לריב איתך
אבל אל תוותרי ותרגיע אחריה בלי סוף עד שהיא תסלח לך
זה נשמע מפגר אבל זה נכוו
תיהי כנה איתה
ותבהירי לה שאת לא זרמת איתו ושלא יקרה בחיים מצב שתהיו ביחד!!
הכל היה בסדר
תספרי לה כמו שסיפרת פה ויכול להיות היא תכעס קצת אבל יעבור לה כשהיא תבין שאת רוצה בטובתה
באותו הנושא: