4 תשובות
כי בנות זה להוריד שיערות וכל זה שזה סבל לדעתי.. וגם יש כאלה שסובלות מללכת בעקבים אבל בגלל שזה יפה אז הם הולכות.. כל מיני..
אנונימית
יש גם בנים שעושים מאמץ ונראים טוב.. (ולא, לא רק הומוסקסואלים)
רק שלצערי אין כאלה בארץ..
הכי צודקת שבעולם!
בשביל להיות מה?
אנונימי