9 תשובות
לא בהכרח
שואל השאלה:
לי זה נראה הגיוני
לי זה נראה הגיוני
חד משמעית כן. בגיל 12 זה הממוצע שמקבלים מחזור.. ושם כמעט ומפסיקים לגבוהה, כאילו מהרגע שקיבלו מחזור הן יגבהו עוד כמה סנטימטרים בודדים מאוד וזהו. אני יכולה להגיד על עצמי שכשקיבלתי את המחזור (כיתה ז) הייתי 1.53-1.54 ועכשיו אני 1.57 ואני בכיתה יב.
זה לא נכון
גובהים אבל לא הרבה, קיבלתי מחזור כשהייתי 1.72 והיום אני 1.75
גובהים אבל לא הרבה, קיבלתי מחזור כשהייתי 1.72 והיום אני 1.75
שואל השאלה:
אז הפסקת לגבוהה את רק גבהת איזה 3 סמ וזהו
אז הפסקת לגבוהה את רק גבהת איזה 3 סמ וזהו
אני מקווה שזהו...
שואל השאלה:
כן
רוב הבנות נמוכות אני מדבר על מטר 60 50
כן
רוב הבנות נמוכות אני מדבר על מטר 60 50
הרבה אומרים את זה, לא חושבת שזה נכון, אני קיבלתי מחזור בגיל 11, עכשיו אני בת 21, אני לא חושבת שאני עדיין באותו הגובה של ילדה בכיתה ו'.. יש גם בנות שמקבלות בגיל 10, גם בגיל 30 הן יהיו בגובה של ילדה בת 10?
לא מפסיקות זה פשוט מאט
באותו הנושא: