6 תשובות
עדיף
תשאלי אותה אם זה בסדר וזה לא חופר זאת העבודה שלך
אל תכתבי.
אם היא שואלת אז תגידי לה.
אם היא שואלת אז תגידי לה.
כתבי לה
תגידי לה: אם לא תעלי עכשיו למיטה אני יגיד לאמא .
תהיי במיטה ותעצמי את העיניים גם אם את לא נרדמת, אפ את אוצה את יכולה לקום לשתות מים או לשירןתים
תהיי במיטה ותעצמי את העיניים גם אם את לא נרדמת, אפ את אוצה את יכולה לקום לשתות מים או לשירןתים
אם הילדה בכל זאת רואה טלויזיה אז תשאלי את האמא אם זה בסדר שהיא תראה טלויזיה ואולי תרדם עם הטלויזיה
באותו הנושא: