5 תשובות
אין לי מושג חשבתי בהתחלה זה רק אצלי..
אבל איך יש להם תמספרים שלנו..?
אולי הם רוצים שיכירו אותם כפלסטין , אבל אל תעני זה הפלסטינים מתקשרים
לא יודעת .. גם אליי מתקשרים
לא יודע אבל אל תענה
באותו הנושא: