5 תשובות
סתם יש מלא, זה תלוי בנו
כי יש יותר נהגים לא זהירים.

למען האמת, כ23 אלף חיילים בישראל מתו במלחמות בהשוואה ל34 אלף אנשים שמתו בתאונות דרכים.

לפי זה, מבחינה סטטיסטית יותר מסוכן לצאת לרחוב מאשר לצאת לשדה קרב.
שואל השאלה:
אני מדברת יותר בכיוון של כמעט כל יום במשך הכמה שבועות האחרונים יש התראה מהחדשות על תאונת דרכים.. גם תאונות כמו זאת שרכבת דרסה אותה.... וגם הבת שלושה חודשים שנהרגה בתאונה.. פשוט לאחרונה יש הרבה דברים טרגיים כאלה
אנונימית
כי התחלתי לנהוג
ה' מסמן לנו משהו
אנחנו בשפל כל כך גדול אחד הגדולים שהיה
כל כך הרבה שנאה בינינו בוא נאהב אחד את השני אהבת חינם ולא שנאת חינם
ובוא גם נשמור על עצמינו התאונות האלה נוראיות
אנונימית