4 תשובות
אין לך ככ מה לעשות... אם הוא השלים איתה זה לא אמור להיות קשור אלייך, תעשי מה שאת מרגישה
תראי, מערכות היחסים שלו עם בנות אחרות לא אמורה להשפיע על מערכת היחסים שלו איתך.
אם הוא השלים עם ילדה שאת שונאת, זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך.
אולי הוא השלים איתה רק בגלל הלחץ שהפעילו עליכם, והרבה פעמים הרגש משתלט וגורם שלא לחשוב בהיגיון, ככה ש"לא נדבר איתה בחיים" זה לא כזה רלוונטי וזה לא אומר שזה מה שיקרה.
אנשים לא אוהבים אנרגיות שליליות, לכעוס אחד על השני ולהיות בעימותים.
הרבה יותר מרגיע ונוח להשלים ולהיות ביחסים טובים עם כולם.
אני מציע, שאו שתשלימי על הילדה הזאת, או שלא.
ואם לא, אל תתעסקי בה, אל תחשבי עליה.
הוא יכול לדבר איתה ולהיות איתה בקשר, ואת לא, ואת והוא תישארו ידידים.
זה בסדר.
אם הוא השלים עם ילדה שאת שונאת, זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך.
אולי הוא השלים איתה רק בגלל הלחץ שהפעילו עליכם, והרבה פעמים הרגש משתלט וגורם שלא לחשוב בהיגיון, ככה ש"לא נדבר איתה בחיים" זה לא כזה רלוונטי וזה לא אומר שזה מה שיקרה.
אנשים לא אוהבים אנרגיות שליליות, לכעוס אחד על השני ולהיות בעימותים.
הרבה יותר מרגיע ונוח להשלים ולהיות ביחסים טובים עם כולם.
אני מציע, שאו שתשלימי על הילדה הזאת, או שלא.
ואם לא, אל תתעסקי בה, אל תחשבי עליה.
הוא יכול לדבר איתה ולהיות איתה בקשר, ואת לא, ואת והוא תישארו ידידים.
זה בסדר.
שואל השאלה:
אבל הילדה הזו פגעה בי יותר מידי פעמים
אבל הילדה הזו פגעה בי יותר מידי פעמים
אנונימית
אז תלכי על האופציה השניה שנתתי
באותו הנושא: