10 תשובות
שואל השאלה:
אבל כולם גונבים כל הזמן
אבל כולם גונבים כל הזמן
אנונימי
גניבה היא לא בסדר.. ואם שילמת להם והם לא עושים את העבודה אתה יכול להגיש תלונה ואפילו לתבוע
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני אגיש את התביעה עוד חצי שנה.. ומי מבטיח לי שאזכה בה?
כן אבל אני אגיש את התביעה עוד חצי שנה.. ומי מבטיח לי שאזכה בה?
אנונימי
אתה מעדיף לשבת בחיבוק ידיים ולא לעשות כלום? מה שבא לך. אבל לגנוב זה לא חוקי ולא בסדר ואם יש משהו שלא מתנהל כחוק בשביל זה קיימת המשטרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני רק יוצא מהסופר עם 2-4 מוצרים בסיסיים ומגיע ל40 שח.... ואני נשאר רעב
קשה עם יוקר המחיה, ועוד לקחו 19 אלף על משהו שהייתי אמור להוציא ולהתפרנס ממנו!, ובכלל לא בןציאו את הספר!
אני כל כך רעב...
אני רק יוצא מהסופר עם 2-4 מוצרים בסיסיים ומגיע ל40 שח.... ואני נשאר רעב
קשה עם יוקר המחיה, ועוד לקחו 19 אלף על משהו שהייתי אמור להוציא ולהתפרנס ממנו!, ובכלל לא בןציאו את הספר!
אני כל כך רעב...
אנונימי
תלך לעבוד, ותחסוך כסף, ולמדת לקח לחיים לא להוציא 19 אלף שקל על דברים כאלה כשאין לך תכנית ב למקרה וזה נכשל. כמו שקרה עכשיו.
אנונימית
שואל השאלה:
עבדתי יומיים יצאתי עם 450 שח (ואני עובד עד 15 לדצמבר). אבל זה כלום, השקל כבר איבד את הערך וממשיך לאבד.פעם הייתי הולך לקופיקס, קונה 3 סנדוויצים ב15 ש"ח. המשכורת מינימום עלתה ב1000 שח, אבל כשסנדוויץ תעשייתי עולה 8 שח, אז אני משלם כמעט פי 2 ומרוויח הרבה פחות מפי 2...
עבדתי יומיים יצאתי עם 450 שח (ואני עובד עד 15 לדצמבר). אבל זה כלום, השקל כבר איבד את הערך וממשיך לאבד.פעם הייתי הולך לקופיקס, קונה 3 סנדוויצים ב15 ש"ח. המשכורת מינימום עלתה ב1000 שח, אבל כשסנדוויץ תעשייתי עולה 8 שח, אז אני משלם כמעט פי 2 ומרוויח הרבה פחות מפי 2...
אנונימי
המון אנשים "גונבים" מאנשים אחרים בצורה חוקית
לא ממליץ לך לעשות את זה כי בסופו של דבר אתה מסתכל על איך שאתה חיי ולראות את עצמך דופק אנשים אחרים בכוונה בשביל כסף .. למה זה הופך אותך ?
קיצר מקווה שמהמשפט תקבל פיצויים
לא ממליץ לך לעשות את זה כי בסופו של דבר אתה מסתכל על איך שאתה חיי ולראות את עצמך דופק אנשים אחרים בכוונה בשביל כסף .. למה זה הופך אותך ?
קיצר מקווה שמהמשפט תקבל פיצויים
כל המכירות הטלפונית למיניהן הן גניבה
שואל השאלה:
לא מסכים איתך, כדי לשרוד חייבים לגנוב
מכירות טלפוניות - חארטה.
לא מסכים איתך, כדי לשרוד חייבים לגנוב
מכירות טלפוניות - חארטה.
אנונימי
באותו הנושא: