8 תשובות
תכלס
וואע צודק
זה כמו שיביאו לך בית חינם ואז תגיד מה חינם אם אני צריך לשלם חשמל
וואלה
מקבל את החיים בלי כסף החיים שלך יגמרו מזמן .
כי צריך מנוי כדי לחיות טוב
דמיין את זה כמו מיקמק.
אתה יכול לחיות ביער בלי מחויבות לכלום
אבל כדי שיהיה לך יותר כיף אתה צריך מנוי
אוקיי ומה את רוצה עכשיו?
כי אתה מקבל את החיים בחינם ולא משלמים להביא אותך לעולם