4 תשובות
משתיק
אנונימי
רשום "הראה ערוצים מושתקים" אז כנראה שזה מה שזה עושה
שואל השאלה:
כן אבל זה משתיק קבוצות או משהו?כי אני מחפש למה לא שולח לי הצראות של הןדעותת בקבוצות ובפרטי כן שולח והקבוצה לא נמצאת בהשתק אז שואל לדעת..
כן אבל זה משתיק קבוצות או משהו?כי אני מחפש למה לא שולח לי הצראות של הןדעותת בקבוצות ובפרטי כן שולח והקבוצה לא נמצאת בהשתק אז שואל לדעת..
אנונימי
איפה לעזאזל ראיתם שכתוב פה mute channels? לא, זה לא משתיק. אם תלחץ על זה תראה את הערוצים/חדרים שהשתקת
באותו הנושא: