6 תשובות
אם אתם בקשר טוב תלכי
למה שתלכי ליומולדת של האקס
אלא אפ כן אתם עדיין חברים טובים והוא עושה מסיבה גדולה
אלא אפ כן אתם עדיין חברים טובים והוא עושה מסיבה גדולה
אם אתם בקשר טוב ולא נפרדתם ברע, תלכי
אם אתם עדיין בקשר טוב תלכי, אם הקשר שלכם מאחורייך אל תלכי ותמשיכי הלאה.
לכי
תראי לו שאת לא שמה עליו
תראי לו שאת לא שמה עליו
יש סיבה שקוראים לו אקס.
באותו הנושא: