אני אחרי מקלחת והכל והפסיק לי הדם בפד הפד היה יחסית ריק ולא היה דם ואני מתנגבת ובאה לשים פיגמה ופתאום אני רואה בצדדים של הרגליים ליד התחתון כאילו צד ברגל ועוד צד ברגל סימנים גדולים של דם פשוט יבש וחלק ולא דביק או משהו ושטפתי וזה לא יורד ואני לא מבינה מזה זה נראה כמו שפשפת אבל זה לא