16 תשובות
עוגיה קודם.
מהאמצע או במיקרו
קודם מהקצפת
אנונימית
קרמבו היה אנטישמי
אוכלת את הקצפת ואת העוגיה לפח
החלק הטעים נשמר לסוף (העוגייה)
שואל השאלה:
אני אוכלת את השוקולד מסביב ואז את העוגיה ואז את הקצפת
אני אוכלת את השוקולד מסביב ואז את העוגיה ואז את הקצפת
פותחת וזורקת לפח כי קרמבו זה מגעיל חחח
שואל השאלה:
איך את לא אוהבת קרמבוו?
איך את לא אוהבת קרמבוו?
פאק בא לי קרמבו
קודם מהקצפת כי העוגיה הכי טעימה לי גז אני משאירה אותה לסוף
מוציאה תעוגיה ואוכלת רק אותה
מפרקת, עוגיה ואז שוקולד וקצפת
לא אוכלת כי זה לא טעים לי חיחיחיחיחיחי
בביס אחד את כל הקצפת והשוקולד ובביס השני את העוגיה
מכין צלחת יפה, שם את הקרמבו, מדליק מזגן, מתיישב על הספא,
לוקח פטיש שניצלים ומועך אותו עד שהכל גוושי
לוקח פטיש שניצלים ומועך אותו עד שהכל גוושי