10 תשובות
רק אם הייתי שונא אותה
בטח
לא
אבל כל אחד והשם שהוא אוהב ומתחבר אליו:)
פטרישה בגלל פטריק
אנונימית
לא
N Y
פחות בקטע..
כן, ולבת השניה הייתי קורא פנלופי.