5 תשובות
ברור אל תיהי עם אנשים שעושים לך רע
שואל השאלה:
הם לא עושים לי רע
אני אוהבת אותה באמת
היא פשוט לא אוהבת אותי בחזרה וזה כואב לי מדי
אנונימית
תדברי איתה קודם כל אולי היא לא מודעת לפי מה שאת אומרת זה נשמע ככה
אבל אם אחרי הדיבור זה אותו דבר תנתקי קשר
לגמרי בסדר,
תעשי מה שעושה לך טוב
אל תהיי עם אנשים שעושים לך רע.