3 תשובות
מסעדה
סרט בבית
פארק, סרט, מסעדה. לדעתי הכי טוב זה סרט ואחכ להסתובב בפארק לשבת סתם בספסל כדי להכיר וככה זה פחות מביך ממסעדה..
באותו הנושא: