התחברות הרשמה

יש פה בנות באיזה אומנות לחימה?

7 בדצמבר 2019, 22:47
אמנויות לחימהחוגיםהגנה עצמיתאיגרוףקראטה    
5 תשובות
מדליק
M
Main Guy
כן אני
א
אנונימית רצחחח אבל
אני בקרב מגע
נ
ניסו הזגג(ית)
כנל
א
אנונימית רצחחח אבל
אני, אגרוף תאילנדי וקונג פו
X
Xxxdaisy
באותו הנושא:
יש פה בנות שלומדות אומנות לחימה כלשהי?
איזה אמנות לחימה הכי טובה?
בנות יכולות לנצח בנים באומנויות לחימה?
בנות יכולות לנצח בנים במכות ובאומנויות לחימה?
יש דבר כזה בנות באומנויות לחימה?
הגיל ללימודי אמנוית לחימה - האם אפשר להתחיל ללמוד בגיל 25 אמנות לחימה להגנה עצמית זה לא מאוחר מדי? ואיזה אומנות לחימה הכי כדאי ללמוד?
איזה אומנות לחימה הכי טובה?
איזה סוג של אומנות לחימה הכי מומלצת ויעילה?
בנות יכולות לנצח בנים באומנויות לחימה?
איזו אומנות לחימה הכי טובה לפי דעתכם?
בנות יכולות לנצח בנים באומנויות לחימה?