11 תשובות
כן.
מזל טוב
מזל טוב
יש מצב תלכי ביינתים עם תחתוניות
אין ממה להילחץ תשתפי את אמא
היא בטוח תעזור לך :) מזל טוב
אין ממה להילחץ תשתפי את אמא
היא בטוח תעזור לך :) מזל טוב
שואל השאלה:
אבל זה היה ממש טיפה...
חברה שלי אמרה לי שבמחזור יש מלא דם
אבל זה היה ממש טיפה...
חברה שלי אמרה לי שבמחזור יש מלא דם
אנונימית
אני חושבת שכן עם את רואה שיש עדיין דם כניראה קיבלת
בהתחלה אין הרבה דם
מזל טוב
מזל טוב
שואל השאלה:
יש דבר כזה הכנה לפני מחזור? פשוט היה יותר הפרשות מאשר מחזור
יש דבר כזה הכנה לפני מחזור? פשוט היה יותר הפרשות מאשר מחזור
אנונימית
שואל השאלה:
*דם
*דם
אנונימית
אצל חלק זה ככה ואצל זה ככה.
לפעמים זה קצת לפני המחזור הראשון
לפעמים זה קצת לפני המחזור הראשון
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש מביך אותי
זה ממש מביך אותי
אנונימית
הכל בסדר סיס, זה לא צריך להביך אותך. זה טבעי, וזה קורה כמעט לכולם :)
יכול להיות שקיבלת מחזור.
אצל כל ילדה זה אחרת, אצל אחת יש המון דם, אצל אחרת פחות ואצל אחרות כמעט ולא. כל מחזור הוא שונה.
וזה טבעי, אל תהיי מובכת.
תתיעצי עם אמא שלך, הכל טוב, דרך אגב, מזל טוב :)
אצל כל ילדה זה אחרת, אצל אחת יש המון דם, אצל אחרת פחות ואצל אחרות כמעט ולא. כל מחזור הוא שונה.
וזה טבעי, אל תהיי מובכת.
תתיעצי עם אמא שלך, הכל טוב, דרך אגב, מזל טוב :)
אנונימית
באותו הנושא: