4 תשובות
כי זה בחופש ובחופש אין מה לעשות וכולם רוצים ללכת למופעים ובגלל זה הם מנצלים את המעמד
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
זה הופעות אינטנסיביות ברמות
אז המופיעים מקבלים כמובן כראוי לכמה שהם קורעים תתחת. וגם ההפקות צריכות קצת רווח
כל דבר הוא סיבה למסיבה ומי שיודע לנצל את זה מרוויח
אז המופיעים מקבלים כמובן כראוי לכמה שהם קורעים תתחת. וגם ההפקות צריכות קצת רווח
כל דבר הוא סיבה למסיבה ומי שיודע לנצל את זה מרוויח
זה הכל מתחיל בכך שכרגע הממשלה נותנת להם שוק חופשי
באותו הנושא: