3 תשובות
לעבוד על הביטחון בכביש
המחשבה שלי לפני הטסט הייתה
"ראבק אתה נוהג טוב סתכל את כל המפגרים שהוציאו רישיון אתה לא תוציא ?!?!
המחשבה שלי לפני הטסט הייתה
"ראבק אתה נוהג טוב סתכל את כל המפגרים שהוציאו רישיון אתה לא תוציא ?!?!
אני נכשלתי 7 טסטים בגיל 17 עד שהבנתי שאני בעצם עושה את הרישיון לא כי אני רוצה או צריכה אותו אלא כדי לענות על הלחץ החברתי בסביבה שלי. אחרי שהבנתי את זה הבנתי גם את הסיבה למה אני כל הזמן נכשלת, בגלל שאני לא מוכנה נפשית לנהיגה,אז החלטתי לקחת הפסקה ולנסות כשארגיש יותר בטוחה בעצמי ויותר בוגרת גם למען הבטיחות שלי וגם למען הבטיחות של אחרים.
לא יודעת מה המצב אצלך אבל אם את כמוני אז כדאי לך גם לקחת הפסקה, ואפילו רק לחודש-חודשיים
לא יודעת מה המצב אצלך אבל אם את כמוני אז כדאי לך גם לקחת הפסקה, ואפילו רק לחודש-חודשיים
אנונימית
תעבדי על הטעויות שלך, אל תגשי לטסט עד שאת מבינה מה הטעויות שלך ואת משפרת אותן.
את כבר שנייה מלסיים, אז תתני פוש אחרון.
אם את מרגישה שלא תעברי לא משנה מה, ואם אין לך מאיפה להביא כסף, תעשי הפסקה ותחזרי לזה בשלב מאוחר יותר כשאת יודעת שאת מיוצבת כלכלית.
אם אין להורים שלך כסף אל תרוששי אותם, בסופו של דבר את בגיל שאת צריכה שתהיה לך עצמאות מבחינת הכסף שלך, וכדאי שתהיה לך הכנסה כי לא תמיד יהיה לך מההורים לפי מה שאת מתארת.
בלי קשר לנהיגה, מציעה לך שתהיה לך הכנסה בשבילך בשביל החיים שלך שלא תהיי כל הזמן תלוייה באחרים.
הכי חשוב בטסט, אל תלחצי, תהיי מרוכזת, תהיי בטוחה ששיפרת את כל הטעויות שלך.
מראות, מבטים, מהירות נסיעה, איתותים, תמרורים, הולכי רגל, זכות קדימה, מרחק תקין, פניות לפי הקו, מעבר נכון בין נתיבים.
תחשבי על כל דבר אפשרי ושימי לב שאת עושה הכל כמו שצריך.
כל כך הרבה נהגים אידיוטים יש במדינה שלנו, תאמיני לי שכל אחד יכול להוציא רישיון.
שיהיה לך בהצלחה.
את כבר שנייה מלסיים, אז תתני פוש אחרון.
אם את מרגישה שלא תעברי לא משנה מה, ואם אין לך מאיפה להביא כסף, תעשי הפסקה ותחזרי לזה בשלב מאוחר יותר כשאת יודעת שאת מיוצבת כלכלית.
אם אין להורים שלך כסף אל תרוששי אותם, בסופו של דבר את בגיל שאת צריכה שתהיה לך עצמאות מבחינת הכסף שלך, וכדאי שתהיה לך הכנסה כי לא תמיד יהיה לך מההורים לפי מה שאת מתארת.
בלי קשר לנהיגה, מציעה לך שתהיה לך הכנסה בשבילך בשביל החיים שלך שלא תהיי כל הזמן תלוייה באחרים.
הכי חשוב בטסט, אל תלחצי, תהיי מרוכזת, תהיי בטוחה ששיפרת את כל הטעויות שלך.
מראות, מבטים, מהירות נסיעה, איתותים, תמרורים, הולכי רגל, זכות קדימה, מרחק תקין, פניות לפי הקו, מעבר נכון בין נתיבים.
תחשבי על כל דבר אפשרי ושימי לב שאת עושה הכל כמו שצריך.
כל כך הרבה נהגים אידיוטים יש במדינה שלנו, תאמיני לי שכל אחד יכול להוציא רישיון.
שיהיה לך בהצלחה.
באותו הנושא: