4 תשובות
תיהיי עצמך זה הכי חשוב ויש פה קישור בשבילך אם את רוצה לכל בנים יש טעם שונה:
תטפחי את עצמך.
תסדרי שיער, תתאפרי, תשתמשי בקרמים
וברגע שאת תאהבי את התוצאה כולם יאהבו את התוצאה- אפילו בנים.
בהצלחה;)
בנוסף לתשובה של אורטל (שהיא אכן נכונה) רציתי להוסיף כמה טיפים... תיהיי עדינה, לפעמים תדעי לעקוץ, אל תרביצי, תדעי להצחיק, תשתדלי להתלבש יפה ואופי טוב (ילדה טובה). גוד לאק:)
היה לי חבר לפני כמה ימים וניפרדתי ממנו כי הייתי חברה שלו שלא היה לי נעים להגיד לו ואחרי יום נהייתי חברה של מי שאוהב אותי ואני אותו...
והידיד אמר לו שילך על זה אבל ישמור עלי והוא עדיין אוהב אותי ויש לי עוד ידיד אחד שמחבב אותי ואמר לי ועוד ידיד שאמר לחברה שלי שהוא דלוק עלי יש 4 ילדים שאוהבים אותי ואני בחרתי רק אחד ועשיתי את זה שהייתי עצמיי!
צחקתי מהבדיחות והקשבתי להם שהם היו צריכים אוזן קשבת..
אבל תאמת אני אוהבת רק אחד אז לא אכפת לי מהאחרים
אנונימי