15 תשובות
hurt
בדיוק כמו שאני
ועוד הרבה, אני בן אדם דיי רגשן
טודו בום, כל פעם בוכה מאושר );;
the wind של מאריה קארי.
ניצחתי- שיר הסיום של החממה
so far away
וכמה שירים של לינקין פארק
פאוץ' בוכה מהאיבוד תקווה והאיבוד אייקיו
lucid dreams, best love song
זה שיר ברוסית כאילו שיר ראפ וזה miyagi מתי שהבן שלו נפטר ) הוא כתב את השיר הזה וקרואים לשיר לרוסים בלבד
Dxs
קוראים לשיר בן ברוסית
Dxs
hold on, ophelia
חיים פשוטים של עידן רייכל
פנים אל מול פנים
אנונימית
star shopping
legends
two birds on a wire
torn
run
big big world