7 תשובות
את חכמה
אנונימית
הציונים שלך לא משקפים כלום זה מראה כמה למדת למבחן סך הכל
הציונים לא משקפים כמה את חכמה או כמה שאת מוצלחת
אני בטוח דאת ילדה מקסימה גם עם 100 או בלי
את חייבת להבין שלא יוכלו לעזור לך אם לא תעזרי לעצמך תנסי לדבר עם איש מקצוע כמו פסיכולוג או משהו זה כנראה הרבה יותר עמוק ממה שאנחנו נערים בסטיפס יכולים להבין
אנונימית
אל תחשבי שאת לא טובה
את טובה וגם אם לא בלימודים (למרות שזה לא נשמע ככה) כל אחד טוב במשהי כנראה זה פשוט לחץ
שמעי, אפילו אם הציונים שלך יחסית נמוכים לסביבה שלך, זה לא אומר שאת באמת לא טוסה בדברים האלה, זה קשור למורה, לכיתה ולאורך חיים שלך. אני יכולה לאמליץ לך ללמוד על אורח חיים בריא מבחינת תזונה, ספורט, שינה ועוד כדי להצליח קצת יותר בלימודים. אבל מה שהכי חשוב זה לדעת שהסביבה שלך, הבית ספר שלך לא אומר עלייך כלום כי את אינדיבידואלית, את בת אדם כמו כולם ואת כולם שלם ובכל עולם יש יתרונות ויש חסרונות, תמיד יש איזון. ואם את לא טובה בלימודים אז בטוח יש בך משהו טוב אחר, והדבר הזה מחכה שתמצאי אותו ותפיקי ממנו את המיטב לעתיד שלך ולחיים שלך. בהצלחה.
הציונים האלה זה שטויות במיץ. סיימתי תעודת בגרות ואני בן 26 ולא עשיתי כלוםעם החיים שלי. עזבי, זה חסר משמעות..
בית ספר זה נטו מטחנת ציונים, שום דבר מעבר.