54 תשובות
אני לא שמאלנית, אבל טכנית השטחים האלה לא שלנו.
כבשנו אותם במלחמה והתנחלנו שם.
לא שטח שלנו אם הייתה את אותה הסיטואציה רק עם ערבים זה היה הופך את זה לבסדר?
אנונימית
אין בגטים בגטו ^
ההשקפה שלך היא שמאל ואין בזה דבר רע, זו לא קללה
אנונימי
שואל השאלה:
הסעיף השלישי שלך לא רלוונטי לשאלה שלי.
אנונימי
אנונימי^ אני לא מתעסקת בפוליטיקה ואני לא חושבת שאני מבינה בזה ככ בשביל לבחור צד
הוא דווקא כן רלוונטי.
שאלת מה רע בהתנחלות והוא הסביר לך שזה פוגע באוטונומיה שלהם.
שואל השאלה:
ההתנחלויות לא פוגעות בשום צורה באוטונומיה שלהם. הדבר היחיד שיכול לפגוע בה זה המחסומים ואין ברירה אלא להציב את המחסומים האלה. כל פלסטיני שנכנס לישראל צריך לעבור בידוק במחסומים, אנחנו לא רוצים לקחת סיכון ושיהיה פיגוע.
אנונימי
כל מי שכותב שאלו לא שטחים שלנו כנראה לא למד היסטוריה, כבשנו את השטחים שנגזלו מאיתנו לאחר שאבותינו חיו שם מאות שנים והעובדה היא שכל המקומות שנמצאים שם מוזכרים בתורה כישובים יהודים, חברון (עיר האבות) אלון מורה, ירושלים, קבר יוסף בשכם ועוד המון מקומות שהקוארן לא יודע בכלל שקיימים...
^^
יא איזה מגניב אז בואו כולם, בואו נלך לארם נהריים!
אנונימית
סליחה אני לא מאמינה בבולשיט הזה
שואל השאלה:
האמת שגם אני בתור מרכז לא מאמין לזה ^^^
אנונימי
שמאלנים יש לכם בעיה אתם טובים מדיי לערבים וכשטובים לעם הזוועתי הזה הם מפרשים את זה כחולשה, בדיוק כמו שקרה בגירוש מגוש קטיף, במקום להבין שאנחנו רוצים להטיב איתם ולהושיט יד הם חושבים שאנחנו בורחים וממשיכים להרוג יהודים...
אגב @קוקי מאן, ציינת למעלה שיש עוד מקומות בארץ שהקוראן בכלל לא מציין/מכיר. אתה מודע לכך שיש פלסטינים נוצרים, כאלה שמאמינים בברית החדשה (ושהמקומות שציינת ומעבר להם מצויינים שם)?
בנוסף, הם לא דורשים עצמאות על בסיס דתי, אלא לאומי. אז לדחוף כתבי קודש זה לא רלוונטי בשיט.
אני לא מצפה מכם להאמין, אתם אפילו סוג של כופרים, רק מלהבין את הצופן שנסתר בתנ"ך (דילוגים) אפשר לראות בוודאות שזה לא ספר רגיל שנכתב ע"י בן אנוש,
באף ספר בעולם(בטח לא כזה שנכתב לפני 2000 שנה אין צפנים בדילוגים שחוזים את העתיד ולא כאלו שמדברים על ממצאים שנמצאו(בשנים האחרונות) ומוכיחים את אמיתותו
שואל השאלה:
אני אגלה לך סוד: דילוגים זה בולשיט ובכל ספר שיש כמעט אתה יכול למצוא כל מילה שאתה רוצה בדילוגים...
אנונימי
אוף אני כופרת .......
הם דורשים שטח שלא שייך להם מה משנה הבסיס בכלל?
כל שמות המשפחה שלהם מוכיחים שהם הגיעו מעירק (אל בגדדי) ממצריים (אל-מסרי) מלבנון מירדן ומסוריה ולשם הם צריכים לחזור, הברית החדשה היא שכתוב זול של התנ"ך שלנו.
מה שאין לכם הסבר זה "בולשיט" ולא מדובר במילים - מדובר גם במשפטים שלמים, וכשמדובר במילים מסתבר שהן שמרכיבות אירוע היסטורי ונמצאות כולן באותו פרק.
וואו אין מספיק ח' בעולם למראה הטיעון הזול הזה

האם הוא תקף גם על יהודים או רק ערבים?
אנונימית
כשאין טיעון אמיתי מול עובדות אז מנסים להצחיק, ולא את לא מצחיקה!
גם רמת הגולן כבושה אז למה יהודה ושומרון זה לא בסדר ורמת הגולן כן
תנק יו
מצטערת שאין לי טיעון אמיתי אל מול "יש לו שם ערבי זר, הוא לא שייך לפה!" כי לי, בתור מזרחית, יש שם ערבי, (מה זה אומר עלי? שאני צריכה לחזור לעיראק?)
סורי שטיעונים גזעניים לא עושים עליי רושם
אנונימית
וואלק אתה, תאמין לי ^
ברמת הגולן אין לך שליטה על עם אחר, אין שם פלסטינים.
אנונימי
קוקי תשמע אני מסכים איתך בחלק מהדברים אבל תבין שלא כולם מאמינים בתורה ובאלוהים ככה שאתה לא יכול לקבוע את זה לפי מה שאתה מאמין צריך משהוא שהוא נטרלי ומשותף לכולם מבחינת להתנגד להתנחלויות זה אנושיות ולהבין שלפי ההיסטוריה שכלולנו בטוחים בה ולא התנך הם היו שם קודם לפי התנך אנחנו אהל שוב אתה לא יכול להכריח מישהוא להאמין
אם יש לך שם משפחה ערבי את לא צריכה להיות פה וזה גם מסביר למה את אוהבת כל כך ערבים, את לא שייכת לעם היהודי בכלל
ואגב אם תחזרי לעיראק מישהו יצטרך לקרוא עלייך קדיש כי חיות האדם שם (כמו ברוב מדינות ערב) מצטיינים רק בדבר אחד...
אני באמת לא מבינה שמאלנים. כאילו, לא אכפת להם שפלסטינים פוגעים לנו בזכויות להתקיים כמדינה ויורים עלינו טילים 24/7. אבל ברגע שאנחנו מחזירים- אוי אוי מסכנים הפלסטינאים החמודים
שואל השאלה:
אז אתה גזען למזרחים עכשיו?^^^
אנונימי
0909 זה לא התנחלויות זה התיישבויות, אנחנו חוזרים להתיישב באדמה ששיכת לנו, הם המתנחלים הם הגוזלים הם השקרים והעובדה היא שמעולם לא היה קיים עם פלסטינאי, אין להם שום היסטוריה אז איך בכלל אפשר לטעון שאנחנו (שהתורה שלנו רושמת לפני 200 שנה שחיינו שם) הגוזלים, והם שבאופן לא מפתיע לא נזכרים באף אזכור היסטורי (לא רק בתנ"ך) שחיו שם טוענים שזה שלהם?????????
לא אני גם מזרחי אבל העובדה היא ששם המשפחה שלי כהן ושלך אבועזיז (או משהו כזה) צריכה להדליק אצלך מיליון נורות אדומות
אלו לא התנחלויות אלו התיישבות יהודיות בארץ ישראל , אנונימי אין דבר כזה עם פלסטיני , אם אתה טוען שכן תן לי שם של סופר פלסטיני ,אנחנו כבר נתנו לעם השקרי הזה מדינה ואוטונומיה , בעזה יש להם מדינה עצמאית והם הפכו אותה למדינת טרור, תאמין לי שהדבר האחרון שאנחנו צריכים זו מדינה פלסטינית כושלת שבמרחק של 10 דקות נסיעה מהים לקו הירוק.
1. הרבה כסף שמוציאים על זה, הכסף הזה יכול להגיע לבתי חולים ולדברים אחרים יותר חשובים.
2. זה מצריך הרבה מאמץ של צה"ל, הרבה כוחות פרוסים שמה
3. יש שמה פגיעה בזכויות של הפלסטינים. אתה יכול לחשוב שפלסטינים זה חרא ולא אכפת לך, לי כן אכפת שפוגעים להם בחופש התנועה ובזכויות אחרות
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה משנה? יש לנו שליטה צבאית ואזרחית על השטחים האלה
אנונימי
לא שטחים שלנו
ואם אתה חושב שבגלל ששם המשפחה שלך הוא "כהן" אז דמך טהור ויהודי, צר לי לבשר - באלפיים שנות גלות אי אפשר לברוח מהתבוללות.
זה לא שטחים שלנו, אז למה שיהיה שם מתחים כל היום? אז זה שטח שלא שלנו אוקיי נשרוד גם בלעדיו ברוב הפעמים
גלידה. אלו השטחים שלנו שנכבשו , יהודה ושומרון הם מדינה יהודית לפני אלפי שנים שנחרבה ונכבשה , השטח הזה היה תחת כיבוש ירדני. ירדן מעולם לא הייתה הבעלים של השטח הזה. יהודה ושומרון היא של היהודים ורק של היהודים.
אין שמה כלום
כשאני מסתכל על חתך הגילאים של משתתפי השרשור הלא אנונימיים אני מבין שבגיל קטן (14 - 17) המוח חושב בצורה הפוכה ומושפע ממה ההורים אומרים בבית, המזל הוא שבסביבות גיל 19מהוא מתחיל לחשוב לבד ולהבין את המציאות שאנו נמצאים בה
אבל בתורה רשום גם לסקול הומואים ויש סנהדרין, לא פרלמנט עם 120 חזירים.
אתה משקר או לא מדייק בכוונה-לא רשום לסקול הומואים, רשום שמי שמבצע משכב זכר יסקל, וזה בהחלט היה ראוי בימים ההם היום אנחנו מושפעים יותר מדיי מתרבויות זרות המתירות את העניין המזוויע הזה וחבל, זה מגעיל דוחה ולא מועיל לאף אחד מלבד הנאה רגעית של אותם סוטים
שמע קוקי מן אתה בן אדם מגעיל דוחה וקיצוני מי אתה בכלל שתגיד למישהוא עם מי הוא צריך לשכב ועם מי לא מי אתה שתגיד למישהיא שעם היא ערביה אז היא לא בסדר מי אתה בכלל שאתה שווה יותר ממישהו אחר אני בתור בן אדם יהודי עבדתי בבינין עם ים של ערבים סביר להניח שהבית שלך גם ערבי בנה אני מבין שיש מתח בין יהודים לערבים במדינה הזאת אבל עם תבדוק אתה תראה שרוב האנשים הבעייתים אלו המיעוט שבהם הרוב רק רוצים לחיות בזמן באמת שאתה מה שנקרא חלאת המין האנושי עם הדעות המסריחות שלך
ההתנחלויות הן לא מוסריות, כפי שאמרת, השליטה הצבאית בשטחים האלו היא פשוט פגיעה בזכויותיהם של הפלסטינאים שחיים שם.
בנוסף, ההתנחלויות האלו פוגעות בנו בסופו של דבר, בטיב היחסים שלנו עם הפלסטינאיים ובאפשרות למשא ומתן עם הרשות הפלסטינית לצורך הגעה לאיזשהו הסכם לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטינאי שצריך להפתר, צריך לפתור אותו כי טוב השלום ממלחמות.
ברור, הם בונים לי את הבית, מכינים לי קפה ומשרתים אותי, זה הייעוד היחיד שלהם!!!
נאור שכמותך חושב שמי שחושב כמוך הוא חלאה, תתפלא אבל אני לא חושב שמי שלא חושב כמוני הוא חלאה אבל הוא בהחלט טועה...
לא בגלל שאתה לא חושב כמוני אלה בגלל שאתה לא מכבד בני אדם כפי שהם את חייב ללת להם תגיות אתה אדם מגעיל ונוראי אתה עושה להם בדיוק מה שעשו לנו בשואה
התנחלויות זה מימוש זכותנו על הארץ, אבל זה צריך להיעשות תוך פגיעה מינימלית ככל הניתן בפלסטינים, גם אם אנחנו לא אוהבים אותם הם בני אדם כמונו.
יש התנחלויות יותר נכונות ופחות נכונות, אבל ההתיישבות ביהודה בשומרון בעיקר בגושים ובבקעת הירדן זה נכס אסטרטגי ויש לשמר. גנץ מסתייג מפינוי התנחלויות, אבל יקיים משאל עם על התנחלויות מבודדות( לא בבקעת הירדן ולא בגושים) במידה והפלסטינים יענו לדרישות שלנו - שליטה צבאית שלנו, אין חזרה לקווי 67, אין זכות שיבה ועוד כמה.
מכבד אותם בדיוק כפי שהם, משרתים של אדוניי הארץ הזו, ועד כמה שאני זוכר בשואה הרגו אותנו ואני (לכל אורך השרשור לא קראתי לפגוע באף ערבי ובכלל באף אדם! פשוט חוצפה שאתה משווה אותי לנאצי בגלל שאני לא חושב כמוך, תתבייש!
אני בכלל לא משווה אותך לנאצי חס וחלילה מה שאני מנסה להראות לך שאתה עושה בדיוק כמוהם אתה שופט אנשים שאתה אפילו לא מכיר אתה ככה מבטל אותם כאילו הם הרע בהתגלמותו
אני מכיר אותם הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב,
ואם נחלק את העולם לאנשים טובים ואנשים רעים תהיה בטוח שהם לא יהיו בצד של האנשים הטובים, עם שקורא למלחמת ג'יאד ומבטיח לשהיד 72 בתולות כשיהרוג אנשים חפים מפשע לא יכול להיות בצד הטוב.
לעומת זאת אתה משווה את זה למה שעשו ליהודים בשואה שזה ביזיון כי על היהודים העלילו דברים הזויים כמו למשל שהם רוצחים ילדים נוצרים ומכינים מהדם שלהם מצות שניינו יודעים טוב מאוד שבחיים לא יכול להיות דבר כזה כי
א.הצבע של המצות בהיר יחסית ואם היה בו דם היו רואים את זה מיד.
ב.זה הופך את המצות ללא כשרות.

לך תבדוק את היהדות שלך בזמן שאתה מגן על אוסף אנשים ברברים שרוצחים את העם היהודי!!!
אתה לוקח את זה למקומות שונים לגמרי ואתה מוציא דברים מהקשרם ועם אתה חכם כל כך גדול במקום לדבר דברים חסרי בסיס תעשה מחקר באינטרנט ותראה שאתה טועה תראה שמי שרוצה מלחמה אלו המיעוט אך מיעוט קיצוני מאוד אני גם חושב שהם אנשים נוראים אבל ככה גם יש יהודים שהם נוראים
בוא תראה כמה אתה טועה, המפלגה הימנית הקיצונית לא הצליחה אפילו לעבור את אחוז החסימה והייתה רחוקה ממנו מאוד, לעומת זאת המפלגה שמנהיגיה השתתפו במשט טרור(חנין זועבי) , משבחים את השהיד(אחמד טיבי) , מעבירים פלאפונים לאסירים בכלא(בסל גאטס) , חשודים בריגול(עזמי בשארה) קיבלה 13 מנדטים, אז אל תספר לי סיפורים שהרוב שם נחמדים ואוהבים אותנו, היחס הוא בדיוק הפוך ואם תהיה שם מפלגה שתקרא לסיום הסכסוך היא לא תעבור את אחוז החסימה!!!
ואם מוסיף לזה את העובדה שהציבור הערבי מונה 20% מהאוכלוסיה בארץ ומקבל 13 מנדטים והציבור היהודי 70% אז הנתון הזה מוכיח חד משמעית שהעם שלנו מתון והצד השני בדיוק להפך...