7 תשובות
שואל השאלה:
בהכל
אנונימי
גרמניה הנאצית או ברית המועצות לשעבר
נראלי ארהב או סין
תלוי מתי. בתקופה האחרונה - ארצות הברית.
יון אולי, או רומא שהפיצה את התרבות הלטינית, או מונגוליה שהשתלטה על סין, או מצריים שבנו מערכות ממשל מתקדמות או המדינה שהמציאה את הכתב והכסף. יש הרבה מדינות שהשפיעו על העולם, ואי אפשר לדעת או לחשוב מי יותר מכולם. כולן חשובות, בלי רומא העולם לא היה דובר אנגלית (שפה לטינית-יונית ברובה) ובלי מצריים היינו עדיין בתקופת האבן מבחינת תכנון והפעלת אלפי אנשים למשימה אחת.
לדעתי בריטניה, הרבה קונפליקטים התחילו בגללה ופירוק האימפריה שלה(כמו שלנו). השפה שלה(או יותר נכון, הגרסא האמריקאית של השפה שלה) הפכה ללינגוואה פרנקה ובכללי הייתה להם הרבה מאוד השפעה עד המלחמה הקרה נראה לי..
אנונימי