4 תשובות
אתחיל בלדבר על הרגשות שלי
קרה לי באמת
ואני אנסה להתגבר על זה בכך שאני אכנס לחנות ואפנה לאנשים שאני מכירה כי אני מתפדחת לדבר עם אנשים אחרים ואנסה להתגבר על הפחדים שלי
שואל השאלה:
עם מי? סיפרתי קצת לאנשים מהכיתה שלי אני לא מסוגלת ממש לספר הכול אני יבכה כול היום
לא משנה תודה
אנונימית
תנסי לדבר עם ההורים אחים משפחה או שאפילו לדברים לעצמך או לאלוהים זה יכול לעזור