9 תשובות
זה אחלה לא משהו
שואל השאלה:
לא משהו מרשים כל כך?
אנונימי
לא
יותר מזכיר את השירים של הערסים במקיף- "או מייאמי חיים שליי"
שואל השאלה:
יש מצב אתה אומר לי גם כאן אם זה יחסית גבוה:
3:07/ 3:25 במילה "אמונים"
אנונימי
די קצת אבל קצת זיופים כאלה
כאילו לא זיופים קול צרוד
שואל השאלה:
זה היה הקול שלו פעם חחח
אנונימי
דווקא פעם היה לו את הקול הכי יפה