4 תשובות
שואל השאלה:
תפרטו!
להבין שכל עוד אתה מחליט להיתקע בעבר אתה מפספס הזדמנויות בהווה ויש לך פחות אפשרויות בעתיד
תאמת שזה מזכיר לי סרט שנקרא "לפגוש את הסימפסונים" שמדבר בדיוק על זה
להתקדם כי אם אתקע בעבר אני לא אתקדם לשום מקום בחיים.
להמשיך הלאה