4 תשובות
תחשוב כמו שנחתכת כמה פעמים מסכין או כל דבר אחר,העור נחתך וזה הרגשה מאוד שורפת ולא נעימה שבדרך כלל מי שעושה את זה לעצמו מרגיש ש"מגיע לו" בגלל שהוא שונא את עצמו או שקשה לו והוא חווה דרך זה ריפוי של הכאב שלו..כמובן שזה לא עוזר לכלום ורק עושה נזק ואין לך בכלל מה להתעסק בזה כי זה פשוט חתכים בגוף שבדרך כלל כואבים מאוד ומשאירים צלקות לכל החיים!הטיפול הוא בנפש לא בגוף וזה דבר שגוי.
כואב איך זה כבר ירגיש?
האמת שזה כמו לעשות הרואין (אני חתכתי, ושמעתי לא מזמן ממישהו שהיה מכור להרואין איך זה מרגיש). החתכים שורפים, ואז אני פשוט הרגשתי מנותקת וחסרת תחושה. אחרי איזה שעה שעתיים חזרתי להרגיש מזעזע וככה התמכרתי לזה.
אני בדיליי של כמה חודשים אבל מצאתי את השאלה הזאת ובתור מישהי שהייתה חותכת אני מרגישה צורך לענות:
לחלק מהאנשים זה באמת יכול לכאוב וחלק עושים את זה רק בשביל להרגיש משהו אבל זה לא תמיד המקרה. אם אתה חותך במצב רגשי קשה מאוד או עצבני משתחררים חומרים במוח שגורמים לזה לא לכאוב אפילו בכלל ואחר כך משתחררים חומרים אחרים במוח שגורמים לתחושת שחרור נעימה מאוד כמו הרואין (ולכן זה גם ממכר). חוץ מזה, אחרי שהחתך מתחיל להחלים זה מגרד כי העור בונה את עצמו מחדש וזה לדעתי החלק הכי גרוע בלחתוך אבל החיתוך עצמו לא חייב לגרום לכאב בכלל
לחלק מהאנשים זה באמת יכול לכאוב וחלק עושים את זה רק בשביל להרגיש משהו אבל זה לא תמיד המקרה. אם אתה חותך במצב רגשי קשה מאוד או עצבני משתחררים חומרים במוח שגורמים לזה לא לכאוב אפילו בכלל ואחר כך משתחררים חומרים אחרים במוח שגורמים לתחושת שחרור נעימה מאוד כמו הרואין (ולכן זה גם ממכר). חוץ מזה, אחרי שהחתך מתחיל להחלים זה מגרד כי העור בונה את עצמו מחדש וזה לדעתי החלק הכי גרוע בלחתוך אבל החיתוך עצמו לא חייב לגרום לכאב בכלל
באותו הנושא: