2 תשובות
לא יקרה כלום אם תאכלי פיצה פעם ב הכל בסדר, אם תשימי לב לכל דבר קטן שאת אוכלת, זה מה שיגרום לך להשמנה
וואי תקשיבי, את חייבת לפתור את זה, את חייבת ללכת לרופא משפחה שיפנה אותך לדיאטנית ופסיכולוג.
בשביל לזרום איתך כדי להרגיע אותך לבינתיים, תקשיבי, את יכולה לאכול שני משולשים, זה באמת יוצא משהו כמו 700 או אפילו 800, בסהכ ביום, אבל - זה - כלום!!
השעה 20:30 ואכלת כלום במשך כל היום. הכל בסדר, תאכלי פיצה. תשתי מים ותרגעי
MLE